مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 07:302020-05-21اجتماعي

تداوم اجرای برنامه ها و فعالیت های کیفیت بخشی درزمان تعطیلی مدرسه


معاون آموزش ابتدایی استان هرمزگان از ایجاد کانال مجازی برنامه ها و فعالیت های کیفیت بخشی در شبکه شاد و ادامه روند اجرایی برنامه ها درزمان تعطیلی مدارس در اثر بیماری کرونا خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ایرج بیت اللهی در جلسه مشترک معاونین و کارشناسان آموزشی و تکنولوژی و گروههای آموزشی شهرستان و مناطق استان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، بیان داشت: در راستای سیاست های وزارت متبوع، اجرای برنامه ها و فعالیت های کیفیت بخشی در ایام تعطیلی مدارس استان ادامه دارد.

وی ادامه داد: راه اندازی کانال و گروه مجازی مدرسه در شبکه شاد به منظور ادامه روند اجرایی برنامه ها و فعالیت های کیفیت بخشی بسیار مؤثر می باشد.

بیت اللهی گفت: برنامه جابربن و فرصت های متنوع یادگیری یکی از برنامه های مهارت محور دانش آموزان در دوره ابتدایی است که با ایجاد کانال جابربن حیان مدرسه در شبکه شاد و اطلاع رسانی درباره انجام فعالیت های مربوط و بارگذاری آثار دانش آموزان مرحله ی منطقه ای و استانی آن اجرا می گردد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان در خصوص چگونگی اجرای برنامه های مرتبط با ارتقا صلاحیت ها و توانمند سازی معلمان نیز بیان داشت: چکیده آثار و تولیدات علمی معلمان از طریق بارگذاری در گروه مجازی ارتقا صلاحیت های حرفه ای معلمان مدرسه مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم اجرای برنامه ها و فعالیت های کیفیت بخشی درزمان تعطیلی مدرسه

تداوم اجرای برنامه ها و فعالیت های کیفیت بخشی درزمان تعطیلی مدرسه