مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 17:302020-05-21اجتماعي

عشق، کرونا، تدریس و محرومیت؛ معلمی که این روزها دانش آموزانش را رها نکرد


محمدعلی رضایی، معلم اهل شهر برف انبار شهرستان فریدونشهر دست از عشق خود به شاگردانش نکشیده است، این معلم با وجود اینکه پایش شکسته است، هرروز با موتور سیکلت خود مسافت 90 کیلومتر شهر برف انبار تا پشت کوه موگویی فریدونشهر را آن هم با پای شکسته طی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، دانش آموزانی که با وجود محرومیت های فراوان، عشق به تحصیل دارند و دلهره کرونایی این دانش آموزان مشخص نبودن وضعیت درسی آنها در فقدان شاد در محل زندگیشان است.

اما محمدعلی رضایی، معلم اهل شهر برف انبار شهرستان فریدونشهر دست از عشق خود به شاگردانش نکشیده است، این معلم با وجود اینکه پایش شکسته است، هرروز با موتور سیکلت خود مسافت 90 کیلومتر شهر برف انبار تا پشت کوه موگویی فریدونشهر را آن هم با پای شکسته طی می کند تا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به دانش آموزان در در آن مدرسه تدریس کند تا سال تحصیلی شاگردانش را به پایان برساند و بچه های محروم این منطقه با آرامش خیال به امر تحصیل خود بپردازند.

حال خبر رسیده است که بخشدار فریدونشهر پس از انتشار تصویر این معلم در فضای مجازی و خبرگزاری های رسمی کشور، از این معلم تجلیل کرد.

انتهای پیام/63086/ج20/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشق، کرونا، تدریس و محرومیت؛ معلمی که این روزها دانش آموزانش را رها نکرد

عشق، کرونا، تدریس و محرومیت؛ معلمی که این روزها دانش آموزانش را رها نکرد