مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 02:452020-05-21سياسي

استقامت ملت فلسطین چهره واقعی مدعیان «حقوق بشر» را هویدا ساخته است


استقامت مردم فلسطین باعث شده تا چهره واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر نمایان شود و هم پیمانی آنان با رژیم کودک کش سراییل برای جهانیان به اثبات برسانند.

- شیخ ابراهیم ابراهیمی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: روزی که با ابتکار امام راحل(ره)، قدس نام گرفت توانسته است آرمان آزادسازی اولین قبله مسلمانان را احیا کند و بار دیگر روح جهاد در مقابل دشمنان دین و مستکبرین را در کالبد جهان اسلام بدمد.

وی افزود: استقامت مردم فلسطین باعث شده تا چهره واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر نمایان شود و با سکوت در مقابل جنایات رژیم خون خوار صهیونیست، هم پیمانی خود را با این رژیم در حال افول برای جهانیان به اثبات برسانند.

این مدرس مدرس حوزه علمیه اهل سنت و دانشگاه مذاهب اسلامی تصریح کرد: در این بین آمریکای جنایتکار با ابداع معامله ننگین قرن سعی در فروش سرزمین اسلامی فلسطین به صهیونیست ها، به رسمیت شناختن دولت قوم یهود در کل فلسطین، ایجاد روابط رسمی بین کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و حذف کامل دولت فلسطینی است.

ابراهیمی ادامه داد: متاسفانه برخی از کشورهای اسلامی همچنان مسیر اشتباهی را در قبال مسئله فلسطین در پیش گرفته اند و یا از روی یاس و ناامیدی و حتی ترس از قدرت پوشالی اسراییل و آمریکا با این 2 رژیم همراه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقامت ملت فلسطین چهره واقعی مدعیان «حقوق بشر» را هویدا ساخته است

استقامت ملت فلسطین چهره واقعی مدعیان «حقوق بشر» را هویدا ساخته است