مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 03:452020-05-22سياسي

روز قدس حقانیت فلسطین را در اذهان عمومی ماندگار کرد


فرمانده سپاه صومعه سرا، با اشاره به اینکه روز قدس به عنوان یادگار ارزشمند امام راحل نماد انسجام و اتحاد مسلمانان است، اضافه کرد: نامگذاری روز قدس حقانیت موضوع فلسطین را در اذهان عمومی ماندگار کرد.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه صومعه سرا، با اشاره به اینکه روز قدس به عنوان یادگار ارزشمند امام راحل نماد انسجام و اتحاد مسلمانان است، اضافه کرد: نامگذاری روز قدس حقانیت موضوع فلسطین را در اذهان عمومی ماندگار کرد.

سرهنگ سیدحسن حسینی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه روز قدس فرصتی مناسب در راستای به رخ کشیدن ابهت، صلابت و اقتدار مسلمانان آزاده جهان به ستمگران است، اظهار کرد: این روز یک حرکت ماندگار جهانی برای دفاع از فلسطین است تا بیت المقدس تنها نماند و نسل های آینده این راه را ادامه دهند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان صومعه سرا، با اشاره به اینکه روز قدس به عنوان یادگار ارزشمند امام راحل نماد انسجام و اتحاد مسلمانان است، اضافه کرد: نامگذاری روز قدس حقانیت موضوع فلسطین را در اذهان عمومی ماندگار کرد.

حسینی ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیرشان وظیفه همه را برای نقش آفرینی گسترده در روز قدس سنگین تر کرد و باید پرشورتر از همیشه با مشت های گره کرده، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را سر دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس حقانیت فلسطین را در اذهان عمومی ماندگار کرد

روز قدس حقانیت فلسطین را در اذهان عمومی ماندگار کرد