مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 05:402020-05-22سياسي

نماینده کلیمیان در مجلس: یهودیان عالم علیه فاجعه صهیونیسم قیام کنند


نماینده کلیمیان ایران در مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال سواستفاده از دین یهود است، گفت: علاوه بر وظیفه انسانی، وظیفه دینی همه یهودیان است که علیه فاجعه صهیونیست در جهان قیام کنند.

- سیامک مره صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرارسیدن روز قدس، گفت: اگر چه به خاطر شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها در مراسم امسال وجود دارد، ولی می توان از طرق دیگر پیام حمایت از ملت فلسطین و انزجار از رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

  وی افزود: تجمع و راهپیمایی تنها بخشی از اقداماتی است که ما در این روز انجام می دهیم و می توان به جای آن با سخنرانی ها و اعلام حمایت ها و فضاسازی ها در فضای مجازی در حمایت از ملت فلسطین، این روز را زنده تر از قبل نگه داشت.

  نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته حمایت از حقوق مظلومان و مستمندان در جهان مربوط به یک روز نیست و همه روز متعلق به مستضعفان جهان است و می توان برای احقاق حق مظلومین قیام کرد.

  مره صدق خاطرنشان کرد: وظیفه انسانی همه انسان ها است که در این روز و در روزهای دیگر برای احقاق حق ملت فلسطین اقدام کنند و اعتراض و انزجار خود از رژیم صهیونیستی را اعلام دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کلیمیان در مجلس: یهودیان عالم علیه فاجعه صهیونیسم قیام کنند

نماینده کلیمیان در مجلس: یهودیان عالم علیه فاجعه صهیونیسم قیام کنند