مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 05:502020-05-22سياسي

انتقاد صریح دانشمند از حسن آقامیری/ آیا سیدمهدی قوام نمونه امروزی ندارد؟ +فیلم


باید بدانیم بنا نیست به هر قیمتی زندگی کنیم؛ بلکه بناست قیمتی زندگی کنیم.

ما به هر قیمتی نمی توانیم فالوور را بالا ببریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، برنامه مثل ماه شبکه سه سیما غروب پنجشنبه اول خردادماه با حضور حجت الاسلام مهدی دانشمند روی آنتن رفت.

این سخنران مذهبی در ابتدای این برنامه با بیان اینکه تمام انبیاء خوشگل، خوشتیپ، خوش منظر و خوش استیل بودند و تنها به خاطر علم بالا نبود که جذب می کردند، اظهار داشت: شأن روحانیت به تمیز و منظم بودن است.

زمانی که انسان لباس تمیز می پوشد و در جامعه حاضر می شود، به جامعه احترام می گذارد؛ یعنی اینقدر مردم را دوست دارد، می خواهد او را زشت نبیند و این سفارش پیامبر (ص) است.

دانشمند در پاسخ به این سوال که روحانیون قدیمی همچون امام خمینی (ره)، مرحوم مرعشی، شیخ صدوق و شیخ مفید گونه ای دیگر بودند و وضعیت روحانیون امروزی در مقایسه با آنان چگونه است، گفت: در روایت داریم که فردی به امام صادق (ع) خرده گرفت که شما اینقدر شیک پوش هستید، اما جد شما امیرالمومنین لباسش به گونه ای دیگر بود.

حضرت پاسخ دادند من اگر زمان ایشان بودم، همان گونه لباس می پوشیدم و اگر ایشان امروز در زمان ما بود، همین مدل من لباس می پوشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد صریح دانشمند از حسن آقامیری/ آیا سیدمهدی قوام نمونه امروزی ندارد؟ +فیلم

انتقاد صریح دانشمند از حسن آقامیری/ آیا سیدمهدی قوام نمونه امروزی ندارد؟ +فیلم