مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 07:202020-05-22اجتماعي

شناسایی 23 واحد آلاینده در تهران طی دو ماه اخیر


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران گفت: از ابتدای امسال تاکنون 23 واحد آلاینده در سطح شهر تهران براساس گشت و پایش های محیط زیستی شناسایی شد.

- رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران گفت: از ابتدای امسال تاکنون 23 واحد آلاینده در سطح شهر تهران براساس گشت و پایش های محیط زیستی شناسایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه برنا با اعلام این خبر اظهار کرد: اخطاریه قانونی برای واحدهای آلاینده صادر شد و مسئولان این واحدها مکلف به رعایت شاخص ها و استانداردهای محیط زیستی و رفع کامل آلودگی شدند.

رییس اداره محیط زیست تهران فعالیت این واحدها را در حوزه های مختلف اعم از صنعت، صنوف، واحدهای خدماتی و همچنین در زمینه نگهداری غیر مجاز حیات وحش توصیف کرد و گفت: بیشتر این واحدها با فعالیت خود، موجبات آلودگی آب و تهدید علیه بهداشت عمومی را فراهم کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه در صورت خودداری از همکاری برای رفع آلودگی و انجام ندادن اقدام مثبت از سوی متصدیان مربوطه، موضوع از طریق مراجع قضایی تحت پیگیری قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: تعداد کل پرونده های حقوقی در طی دو ماه گذشته 31 پرونده بود که از این میان تعداد 19 پرونده در حال رسیدگی به منظور صدور حکم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 23 واحد آلاینده در تهران طی دو ماه اخیر

شناسایی 23 واحد آلاینده در تهران طی دو ماه اخیر