مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 07:502020-05-22فرهنگي

فینالیست های جایزه اورول معرفی شدند/ بهترین کتاب های سیاسی سال


جایزه جورج اورول که به انتخاب بهترین آثار سیاسی سال می پردازد، با انتشار فهرست نهایی خود فینالیست های سال 2020 را شناخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سایت جایزه، جایزه جورج اورول فینالیست های سال 2020 را در دو بخش آثار غیرداستانی و داستانی سیاسی معرفی کرد.

در بخش کتاب های سیاسی غیرداستانی آثار راه یافته به بخش نهایی عبارتند از: تشریح هیتلر: چمبرلین، چرچیل و راهی به سوی جنگ نوشته تیم بووری؛ این روزنامه نگار سیاسی که بیشتر به نقد کتاب های تاریخی و سیاسی می پردازد، در کتابش به ارایه جزییاتی از تاریخ پرداخته که هشداردهنده هستند.

زنان نامریی: وضع مقدمات داده ها در جهانی طراحی شده برای آقایان نوشته کارولین کریادو پرز؛ این نویسنده که نخستین کتابش را سال 2015 منتشر کرده در آثارش از برابری حقوق زن و مرد دفاع می کند.

مارگارت تاچر: به تنهایی خودش؛ جلد سوم نوشته چارلز مور؛ نویسنده ای که از سال 1979 از کادر روزنامه دیلی تلگراف بوده و به عنوان ستون نویس سیاسی در دهه 1980 در سال های نخست وزیری مارگارت تاچر درباره وی بسیار نوشته بود.

وی با انتشار نخستین جلد از زندگی مارگارت تاچر در سال 2013 برنده جایزه الیزابت لانگفورد برای بیوگرافی تاریخی شد و جایزه بهترین کتاب سیاسی سال را دریافت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فینالیست های جایزه اورول معرفی شدند/ بهترین کتاب های سیاسی سال

فینالیست های جایزه اورول معرفی شدند/ بهترین کتاب های سیاسی سال