مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 09:502020-05-22سياسي

رژیم جعلی صهیونیستی هر روز ناتوان تر از گذشته می شود


فعال سیاسی در چهارمحال وبختیاری گفت: هر روز شاهدیم که رژیم جعلی صهیونیستی ناتوان تر از گذشته می شود و ضعف های خود را آشکار می سازد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فعال سیاسی در چهارمحال وبختیاری گفت: هر روز شاهدیم که رژیم جعلی صهیونیستی ناتوان تر از گذشته می شود و ضعف های خود را آشکار می سازد.

بهروز مردانی نژاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس، اظهار کرد: امام خمینی (ره) اساسی ترین و مهم ترین مسئله جهان اسلام را قدس بیان کردند، همچنین مقام معظم رهبری نیز ظهر امروز در بیانات خود در 7 محور بر این موضوع تأکید کردند و فرمودند قدس حلقه وصل تمام مسلمانان جهان اسلام است و موجب همدلی و وحدت کشورهای مسلمان می شود.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود عنوان کردند که مبارزان فلسطینی از دین، شجاعت و بصیرت لازم برخوردار هستند منتهی به سلاح نیاز دارند و شاهدیم که رژیم جعلی صهیونیستی از زمانی که غزه به سلاح مجهز شده است نمی تواند به راحتی با مبارزان آن منطقه درگیر شود.

وی تأکید کرد: هر روز شاهدیم که رژیم جعلی صهیونیستی ناتوان تر از گذشته می شود و ضعف های خود را آشکار می سازد، باید جوانان و گروه های حماس و مقاومت را قدرتمند کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم جعلی صهیونیستی هر روز ناتوان تر از گذشته می شود

رژیم جعلی صهیونیستی هر روز ناتوان تر از گذشته می شود