مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 12:452020-05-22بين الملل

روز قدس نماد همبستگی مسلمانان جهان است


فرماندار اهواز روز قدس را نماد همبستگی مسلمانان جهان دانست.

- فرماندار اهواز روز قدس را نماد همبستگی مسلمانان جهان دانست و گفت: برگزاری روز قدس در فضای مجازی همان تاثیر فضای حقیقی را خواهد داشت و از این طریق می توان صدای مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، جمال عالمی نیسی گفت: در این روز تک تک مسلمانان، با دست خالی و مشت های گره کرده خود و با پشتوانه ایمان و معنویت، می توانند نیرویی مؤثر ضد رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی باشند.

وی با بیان اینکه تجلیل روز جهانی قدس ضروری است گفت: امسال به دلیل وجود کرونا و برگزار نشدن راهپیمایی، همه عدالتخواهان جهان با حضور در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد.

فرماندار اهواز با اشاره به اینکه فلسطین و قدس شریف و تمام سرزمین های اشغال شده توسط رژیم صهیونیستی، روزی آزاد خواهند شد افزود: بی شک در آینده نزدیک شاهد نابودی این رژیم منحوس خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برای گرامیداشت روز قدس امسال باید بیشترین تمرکز ما بر فضای مجازی باشد گفت: برگزاری روز قدس در فضای مجازی همان تاثیر فضای حقیقی را خواهد داشت و از این طریق می توان صدای مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس نماد همبستگی مسلمانان جهان است

روز قدس نماد همبستگی مسلمانان جهان است