مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 17:202020-05-22اقتصادي

مشکلات ناتمام پرورش دهندگان بلدرچین در خوزستان


سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به بهانه های مختلف مانع از فروش دان بلدرچین توسط شرکت های تامین کننده خوراک دامی به ما می شود اما مسئولان جهاد مدعی هستندکارگاه های بلدرچین مجوز ندارند و ما نمی توانیم خوارک دام مورد نیاز آن ها را تهیه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، قطعاً مهمترین کار در پرورش و نگهداری بلدرچین تهیه دان بلدرچین مناسب و با کیفیت است و عدم توجه به نیازهای غذایی بلدرچین سبب می شود مزرعه پرورش بلدرچین دچار بحران شده و در بهترین حالت ممکن سود آوری اقتصادی خود را از دست دهد و یا با تلفات سنگین این پرونده روبرو شود.

بر اساس این گزارش، اما سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به عنوان متولی تامین و تهیه دان بلدرچین به بهانه های مختلف مانع از فروش دان بلدرچین توسط شرکت های تامین کننده خوراک دامی شده است ای در حالی است که در خوزستان ده ها کارگاه پرورش بلدرچین در شهرهای مختلف استان مشغول فعالیت هستند که علاوه بر فراهم کردن فرصت اشتغال برا بالغ بر 400  نفر  و آورد اقتصادی برای  تولید کننده سبب شده است گوشت این پرونده که از رزش های غذایی بالایی برخوردار است وارد سفره مردم بشود.

سنگ اندازی سازمان جهاد کشاورزی در تهیه دان بلدرچین حسن برمکی مسئول  اقتصاد مقاوتی سازمان بسیج سازندگی سپاه ولی عصر در این رابطه در گفت وگو با خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات ناتمام پرورش دهندگان بلدرچین در خوزستان

مشکلات ناتمام پرورش دهندگان بلدرچین در خوزستان