مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 05:002020-05-23اقتصادي

آغاز پذیرش طرح های فناورانه برای رفع چالش صنعت لاستیک سازی


با اغاز دریافت طرح های پسا دکتری فناورانه از سوی صندوق حمایت از پژوهشگران و یکی از گروه های صنعتی، دانش آموختگان مقطع دکتری می توانند طرح های فناورانه خود را برای رفع چالش های صنعت لاستیک سازی ارائه دهند.

- با اغاز دریافت طرح های پسا دکتری فناورانه از سوی صندوق حمایت از پژوهشگران و یکی از گروه های صنعتی، دانش آموختگان مقطع دکتری می توانند طرح های فناورانه خود را برای رفع چالش های صنعت لاستیک سازی ارائه دهند.

بر اساس فراخوان اعلام شده زمان این دوره پسادکتری حداکثر یک سال بوده و با تصویب گروه صنعتی و صندوق حمایت از پژوهشگران، این زمان تا یک سال قابل تمدید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سوی صندوق حمایت از پژوهشگران به منظور رفع چالش های گوناگون صنایع فراخوانی برای حمایت از طرح های پسا دکتری فناورانه (پسافن) منتشر شد و در آن از دانش آموختگان دوره دکتری درخواست شد تا طرح های فناورانه خود را به این صندوق ارسال کنند.

در این فراخوان رفع چالش های صنعت لاستیک در نظر گرفته شده است و قرار است در این فراخوان 30 طرح محققان پسا دکتری حمایت می شود.

دانش آموختگان دوره دکتری برای شرکت در این فراخوان می توانند به سامانه مدیریت پژوهش (کایپر) مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پذیرش طرح های فناورانه برای رفع چالش صنعت لاستیک سازی

آغاز پذیرش طرح های فناورانه برای رفع چالش صنعت لاستیک سازی