مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 06:352020-05-23اجتماعي

شرکت 600 دانش آموز با نیاز ویژه در پویش هر روز یک سوره قرآن


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از شرکت 600 دانش آموز با نیاز ویژه در پویش هر روز یک سوره قرآن در مدارس مجازی با نیازهای ویژه استان خبرداد.

- خلیل رنجبر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با هدف ارتقای آموزش قرآن و ایجاد خاطره ای ماندگار در ذهن دانش آموزان با نیازهای ویژه در این پویش جزء 30 قرآن کریم در مدارس مجازی آموزش داده می شود و دانش آموزان به حفظ سوره های قرآن کریم ترغیب شدند.

وی افزود: نهادینه کردن فرهنگ تلاوت روزانه قرآن، ایجاد روحیه قرآنی و آشنایی با شیوه تلاوت صحیح کتاب آسمانی در راستای رشد و تکامل دینی دانش آموزان بسیار مؤثر است.

وی همراهی و همکاری اولیای دانش آموزان با نیازهای ویژه در برنامه های تربیتی و قرآنی را ضروری دانست و عنوان کرد: همراهی اولیای دانش آموزان با معلمان موجب می شود تا اثربخشی تعلیم و تربیت بیشتر و خاطره ای ماندگار در ذهن دانش آموزان ثبت شود.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان ترویج فرهنگ قرآنی وآشنایی دانش آموزان با نیازهای ویژه با مفاهیم اخلاقی و تربیتی قرآن را از اهداف برگزاری این برنامه معنوی دانست وگفت: بیش از 600  دانش آموز با نیاز ویژه در این محفل معنوی و برنامه آموزشی، فرهنگی و تربیتی شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 600 دانش آموز با نیاز ویژه در پویش هر روز یک سوره قرآن

شرکت 600 دانش آموز با نیاز ویژه در پویش هر روز یک سوره قرآن