مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 07:402020-05-23اجتماعي

لباس را وارونه بر تن طاق بستان می کنند!


از یک سو 301 نفر از شهروندان، فرهنگیان و فعالان میراث فرهنگی کرمانشاه در نامه ای به میراث فرهنگی این استان، نسبت به برنامه ریزی های در حال انجام برای نصب تله کابین در طاق بستان معترض شده اند و از سوی دیگر متولیان شهری استان در حال پینه دوزی تکه های ناهمخوان .

- از یک سو 301 نفر از شهروندان، فرهنگیان و فعالان میراث فرهنگی کرمانشاه در نامه ای به میراث فرهنگی این استان، نسبت به برنامه ریزی های در حال انجام برای نصب تله کابین در طاق بستان معترض شده اند و از سوی دیگر متولیان شهری استان در حال پینه دوزی تکه های ناهمخوان به این محوطه تاریخی اند تا تکه آخر را زشت تر بر تن آن بدوزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر چند طرحِ اولیه نصبِ تله کابین بر فراز طاق بستان در طول سال های گذشته به تصویب رسیده و حتی امضای برخی از اعضای شورای فنی سازمان وقت میراث فرهنگی را نیز به دنبال دارد، اما با باز شدن تدریجیِ آن چه که قرار است به مرور این وسیله ی درآمدزای سرگرم کننده برای طاق بستان به ارمغان ببرد و نخست از ثبت جهانی اش جلوگیری کند، بار دیگر فعالان میراثی کرمانشاه را به واکنش وادار کرد.

شاید به همین دلیل هم در نامه ای که خطاب به امید قادری – مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه – نوشته شده، نامِ اقشار مختلف کرمانشاهی به چشم می اید از شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس را وارونه بر تن طاق بستان می کنند!

لباس را وارونه بر تن طاق بستان می کنند!