مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 08:402020-05-23سياسي

آزادی خرمشهر نقطه عطف دوران هشت سال دفاع مقدس است


سالروز آزادی خرمشهر و اجرای عملیات بیت المقدس نقطه عطفی در دوران هشت ساله دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار یوسف مولایی ظهر شنبه در مراسم گلباران مزار شهدا که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور جمعی از مسئولان در آستان مقدس امام زاده محمد (ع) کرج برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سالروز آزادسازی خرمشهر و انجام عملیات بیت المقدس نقطه عطفی در دوران هشت ساله دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه دشمن فکر می کرد که انقلاب اسلامی ایران آن قدرت را ندارد که خرمشهر را باز پس بگیرد، گفت: اما تلاش رزمندگان و دلاوران ایرانی برای آزادسازی این شهر معاملات دشمن را برهم زد.

فرمانده سپاه استان البرز افزود: صدام مدعی بود که خرمشهر محمره است و آن را مانند شهرهای کرکوک، بغداد و بصره ناموس عراقی ها و اعراب می دانست و بر حفظ آن برای کشور خودش اصرار داشت.

سردار مولایی عنوان کرد: تحلیلگران در آن زمان اعتقاد داشتند که برای آزادی خرمشهر باید ایران یک عملیات بزرگ و سخت را پایه ریزی کند و عملیات بیت المقدس به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه به لطف خدا و همت شهدا و رزمندگان و پیاده سازی آیات الهی و همچنین در سایه وحدت و اتحاد نیروهای مسلح آزادسازی خرمشهر به وقوع پیوست، تشریح کرد: در حالی که آن از نظر عده و امکانات جنگی در شرایطی کمتر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی خرمشهر نقطه عطف دوران هشت سال دفاع مقدس است

آزادی خرمشهر نقطه عطف دوران هشت سال دفاع مقدس است