مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 10:252020-05-23سياسي

تجدید میثاق افق کوروشی ها با آرمان های بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ


مدیران و کارکنان افق کوروش در جوار مزار استاد حاج محمد کریم فضلی- بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ- عهد و پیمان بسته اند که برای آبادی و شکوفایی سرزمین ایران تلاش کنند و راه ایشان را برای دستیابی به چشم اندازهای ترسیم شده ادامه دهند.

- مدیران و کارکنان افق کوروش در جوار مزار استاد حاج محمد کریم فضلی- بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ- عهد و پیمان بسته اند که برای آبادی و شکوفایی سرزمین ایران تلاش کنند و راه ایشان را برای دستیابی به چشم اندازهای ترسیم شده ادامه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ، مراسم بزرگداشت استاد حاج محمد کریم فضلی در جوار مزار ایشان و با حضور قائم مقام، معاونین ستاد مرکزی و مناطق شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، کارکنان شعب فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به نمایندگی از تمامی همکاران شعبه در سراسر ایران بر سر مزار ایشان حاضر شده و با ادای احترام به بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ، یاد ایشان را گرامی داشتند.

در ادامه این مراسم، حسین صبوری قائم مقام شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ضمن ادای احترام به بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ اعلام کرد: شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش یکی از ثمرات عمر پربرکت استاد حاج کریم فضلی بوده است؛ 7


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید میثاق افق کوروشی ها با آرمان های بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ

تجدید میثاق افق کوروشی ها با آرمان های بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ