مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 01:302020-05-23سياسي

اعلان جنگ شرافت علیه کرونا


«قدرت شرافت، جهان پس از طاعون را دگرگون کرد و به نوزایی فرهنگی و تمدنی انجامید.

آیا این روزها نیز در حال تجربه جنگ شرافت با بیماری کووید 19 هستیم؛ - قدرت شرافت، جهان پس از طاعون را دگرگون کرد و به نوزایی فرهنگی و تمدنی انجامید.

آیا این روزها نیز در حال تجربه جنگ شرافت با بیماری کووید 19 هستیم؛ جنگی که از دل آن فرهنگ و تمدن بشری بار دیگر از نو زاده خواهد شد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: این که چطور بیماری همه گیری مثل کرونا می تواند به سرعت تبدیل به انگ اجتماعی شود و بر پیشانی عده ای داغ کرونایی بر جای بگذارد، نیاز به پژوهشی جدی دارد.

چه کسانی یا چه تیپ های اجتماعی و با چه انگیزه ای تلاش می کنند یک بیمار و خانواده اش را از همه حقوق انسانی و اجتماعی محروم کنند؛ آنها را در انزوا فرو ببرند، محدود کنند، مسخره کنند یا حتی بگویند دیگر در این آپارتمان نمانید؟ البته آن طرف ماجرا را هم باید دید؛ کسانی که بیش از مسئولیت فردی و اجتماعی خود تلاش می کنند باری از دوش بیماران و اطرافیانش برمی دارند.

آنهایی که اگر نبودند، جهان جای وحشتناکی برای زندگی بود.

یکی از این نمونه ها پویش پاک است که جمعی از روانشناسان، روانپزشکان، جامعه شناسان، حقوقدانان، روزنامه نگاران، دانشجویان رشته های پزشکی و دندانپزشکی، تکنسین های امداد و نجات و جمعی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلان جنگ شرافت علیه کرونا

اعلان جنگ شرافت علیه کرونا