مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 03:052020-05-23سياسي

مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی باید در اولویت قرار بگیرد


عضو هیات علمی گروه معارف دانشگاه شهرکرد گفت: مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی باید در اولویت قرار بگیرد، مسئله اسراییل یک واقعیت است و نمی توان با آن منفعلانه برخورد کرد بلکه باید با این واقعیت مبارزه کرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری عضو هیات علمی گروه معارف دانشگاه شهرکرد گفت: مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی باید در اولویت قرار بگیرد، مسئله اسراییل یک واقعیت است و نمی توان با آن منفعلانه برخورد کرد بلکه باید با این واقعیت مبارزه کرد.

مجتبی نوروزی در گفت وگو با ایسنا در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در روز قدس، اظهار کرد: به فرموده ایشان مسئله فلسطین مسئله اول جهان است، دولت های غربی و آمریکایی درصدد هستند با ایجاد جنگ های داخلی در کشورهای مسلمان مسئله فلسطین را به فراموشی بسپارند.

مدرس علوم سیاسی در دانشگاه شهرکرد با تأکید بر اینکه رژیم جعلی صهیونیستی مانند یک غده سرطانی به کشورهای منطقه و جهان آسیب می زند، عنوان کرد: مبارزه با این رژیم جعلی باید در اولویت قرار بگیرد، مسئله اسراییل یک واقعیت است و نمی توان با آن منفعلانه برخورد کرد بلکه باید با این واقعیت مبارزه کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری مسئله رژیم جعلی صهیونیستی را به ویروس کرونا تشبیه کردند، توضیح داد: مسئله این رژیم جعلی یک واقعیت آزاردهنده است، کشورهای منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی باید در اولویت قرار بگیرد

مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی باید در اولویت قرار بگیرد