مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 11:252020-05-24اجتماعي

توضیحات رییس اورژانس در مورد جریمه های آمبولانس و کسر از حقوق تکنسین ها در تبریز


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: پلاک آمبولانس های ثبت نشده در دوربین های کنترل سرعت منجر به صدور جریمه شده است.

- فرزاد رحمانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: پلاک آمبولانس های اورژانس با هماهنگی راهنمایی و رانندگی در دوربین های کنترل سرعت تعریف شده تا جریمه نشوند ولی پلاک  تعدادی از آمبولانس های اورژانس در این سامانه ثبت نشده و منجر به صدور جریمه شده و دانشگاه علوم پزشکی تبریز ظرف هفته آتی این مشکل را مرتفع و هزینه ای که بدون هماهنگی از فیش همکاران اورژانس کسر شده، عودت داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به ماهیت کاری اورژانس و حیاتی بودن ثانیه ها در نجات جان شهروندان، همکاران اورژانس ناگزیر مجبور به سرعت بالا و یا پارک در مکان های توقف ممنوع و.

می شوند و این برای همه قابل درک است و چه بسا کارشناسان اورژانس خطر را به جان می خرند تا شهروندان دچار خطر نشوند.

وی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان از آنها خواست باتوجه به تعطیلات پیش رو ، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و به دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت درمان در خصوص کرونا عمل کنند، فرشتگان نجات اورژانس در کنار جاده ها و شهرها در حال خدمت رسانی هستند، با رعایت موارد بالا سختی کار و دوری از خانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات رییس اورژانس در مورد جریمه های آمبولانس و کسر از حقوق تکنسین ها در تبریز

توضیحات رییس اورژانس در مورد جریمه های آمبولانس و کسر از حقوق تکنسین ها در تبریز