مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 15:402020-05-24بين الملل

نماینده آمریکا در آلمان برکنار خواهد شد


گزارش ها حاکی از آن است که با روی کار آمدن راتکلیف، گرنل که به عنوان نماینده ی ویژه آمریکا در آلمان مشغول به کار است به زودی برکنار خواهد شد.

- گزارش ها حاکی از آن است که با روی کار آمدن راتکلیف، گرنل که به عنوان نماینده ی ویژه آمریکا در آلمان مشغول به کار است به زودی برکنار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،رسانه دولتی آلمان (DPA) خبری را امروز (یکشنبه) منتشر کرد که حاکی از برکناری ریچارد گرنل،سفیر ایالات متحده آمریکا در آلمان طی هفته های آینده است.

این خبر پس از آنکه مجلس سنای آمریکا جان راتکلیف را به عنوان مدیر اطلاعات ملی آمریکا منصوب کرد، منتشر شد چرا که این بدین معناست وی ریچارد گرنل، نماینده آمریکا در آلمان را برکنار و شخص پیشنهادی خود را جایگزین خواهد کرد.

براساس گزارشات مشخص شد که رابین کویینویل، معاون هیئت رییسه سفارتخانه پیش از انتصاب سفیر جدید ایالات متحده در آلمان، به عنوان سفیر موقت این کشور به انجام وظیفه خواهد پرداخت.

سفارت ایالات متحده در آلمان هنوز بیانیه ای در مورد ادعای برکناری یا استعفای ریچارد گرنل صادر نکرده است.

سخنگوی سفارت آمریکا گفت: اظهار نظر در مورد محدودیت های سفر یا برنامه های اجرایی آلمان از سیاست های ما در این کشور نیست، اما سفیر گرنل ضمن خدمت به عنوان مدیر اجرایی سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده آمریکا در آلمان برکنار خواهد شد

نماینده آمریکا در آلمان برکنار خواهد شد