مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 16:302020-05-24حوادث

مردم مراقب ورود مار به منازل باشند


سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرضا از افزایش گزارش ورود مار به منازل و خودروی شهروندان شهرضا در یک ماه اخیر خبر داد.

- ابراهیم علی اکبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با بیان این که با آغاز فصل بهار و پایان خواب زمستانه مارها، مشاهده این حیوان در سطح شهر افزایش می یابد، اظهار داشت: در این فصل مار پس از خواب زمستانه بیدار شده و به دنبال تغذیه می گردد و در این بین تخم پرندگان محبوب ترین خوراکی برای این خزنده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرضا افزود: مارها به دنبال پیدا کردن لانه پرندگان از درخت بالا رفته و اغلب در نقاطی مانند زیر زمین و بین شکاف دیوارها به دنبال پیدا کردن طعمه هستند.

وی با بیان این که خانواده ها باید هنگام مراجعه به باغ و مزارع کشاورزی نکات ایمنی را نسبت به ورود مار به خودرو، سبد میوه و وسایل خود توجه داشته باشند، بیان کرد: درب منازل اطراف پارک ها، مزارع کشاورزی، دامپروری ها و گاوداری ها باید همیشه بسته باشد.

علی اکبری با بیان این که شهروندان در صورت مشاهده مار در محل زندگی با آتش نشانی تماس بگیرند، تصریح کرد: در هفته چندین مورد عملیات مارگیری در شهر و در منازل  توسط نیروهای آتش نشانی انجام می شود که به شهروندان امدادرسانی می شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مراقب ورود مار به منازل باشند

مردم مراقب ورود مار به منازل باشند