مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 03:202020-05-24اقتصادي

تاثیر انتشار اوراق بدهی بر اقتصاد ایران


یک کارشناس اقتصادی با اعتقاد به اینکه انتشار اوراق بدهی مناسب ترین راه برای تامین کسری بودجه است، تاثیرات انتشار این اوراق برای اقتصاد کشور را در رفع کسری بودجه و کمک به بانک مرکزی برای اجرای عملیات بازار باز بانکی و سیاست های پولی آن اعلام کرد.

- یک کارشناس اقتصادی با اعتقاد به اینکه انتشار اوراق بدهی مناسب ترین راه برای تامین کسری بودجه است، تاثیرات انتشار این اوراق برای اقتصاد کشور را در رفع کسری بودجه و کمک به بانک مرکزی برای اجرای عملیات بازار باز بانکی و سیاست های پولی آن اعلام کرد.

  کامران ندری در گفت وگو با ایسنا درباره چگونگی تامین کسری بودجه، اظهار کرد: برای تامین کسری بودجه راه های متعددی وجود ندارد و خیلی محدود است که شامل درآمدهای مالیاتی، نفتی، واگذاری اموال دولتی و در نهایت فروش اوراق می شود.

در نتیجه، با توجه به شرایط کنونی انتشار اوراق بدهی مناسب ترین روش برای تامین کسری بودجه است.

انتشار اوراق بدهی مناسب ترین روش برای تامین کسری بودجه وی با تایید انتشار اوراق بدهی برای تامین کسری بودجه از سوی رییس کل بانک مرکزی، ادامه داد: این امر می تواند به دو شکل به اقتصاد کشور کمک کند که یکی رفع حدودی کسری بودجه است و دوم اینکه به بانک مرکزی کمک می کند تا سیاست پولی و عملیات بازار بانکی را عملیاتی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر انتشار اوراق بدهی بر اقتصاد ایران

تاثیر انتشار اوراق بدهی بر اقتصاد ایران