مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 03:552020-05-25اقتصادي

طرح جامع فرودگاه رامسر تصویب شده است


طرح جامع فرودگاه رامسر در غرب استان تهیه و تصویب شده و آماده ابلاغ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سعداله وطن خواه شامگاه یکشنبه در بازدید از فرودگاه رامسر با بیان اینکه طرح توسعه و بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر عملیاتی شد، گفت: طرح توسعه فرودگاه رامسر از سال 1388 آغاز و طی مدت 11 سال به بهره برداری رسید.

وی افزود: موانع موجود در اطراف باند فرودگاه رامسر سبب عدم استفاده مناسب از باند جدید فرودگاه رامسر شده است و با اقدامات و پیگیری های در حال انجام با رفع موانع که بین بخشی و بین سازمانی است از ظرفیت اسمی و باند پروازی فرودگاه رامسر برای استفاده از خدمات هوایی و پروازی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: باند جدید پروازی بتنی بوده و در مدت هفت ماه گذشته به همت استاندار مازندران و فرماندار رامسر برخی از موانع برداشته شد اما برخی موانع همچنان وجود دارد.

مدیر کل فرودگاه های استان مازندران با اشاره به اینکه رفع موانع پروازی چشم انداز خوبی در جهت توسعه بخش گردشگری ایجاد می کند، گفت: طرح جامع فرودگاه رامسر در یک سال گذشته تصویب شد و در حال مطالعه و آماده ابلاغ است و با اجرای آن و شروع پروازهای بدنه باریک با ظرفیت های متوسط نیاز به توسعه ترمینال و توسعه اپرون و ساختمان های جانبی دارد که طرح های توسعه آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع فرودگاه رامسر تصویب شده است

طرح جامع فرودگاه رامسر تصویب شده است