مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 04:402020-05-25اقتصادي

جهاد دانشگاهی نیاز صنعت خودروسازی به «کاتالیست» را رفع می کند


رییس جهاددانشگاهی با بیان اینکه محققان جهاددانشگاهی در راستای تامین نیاز صنعت خودروسازی به کاتالیست گام برداشته اند، گفت: تا پایان امسال این پروژه به نتیجه می رسد.

- دکتر حمیدرضا طیبی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تولیدات محققان جهاددانشگاهی در زمینه صنعت خودروسازی با تاکید بر اینکه صنعت خودرو یک صنعت مهم و دارای فناوری پیشرفته در دنیاست و الزام می کند که رقابت، افزایش کیفیت و روزآمدی در آن جریان داشته باشد، گفت:محققان جهاددانشگاهی اخیرا در صدد هستند که فناوریهای مرتبط با خودروسازی را بومی سازی کنند.

وی با تاکید بر اهمیت ورود محققان به صنعت خودروسازی گفت: جهاددانشگاهی با توجه به سیاست های خودروسازی در ایران، فعالیت های خود را در حوزه کاتالیست، فلزات گران بها و بحث کنترل موتور آغاز کرده است.

رییس جهاددانشگاهی با اشاره به توافقاتی که با یک شرکت خودروسازی شده گفت: در این زمینه مذاکرات خوبی با یک شرکت خودروسازی منعقد کردیم؛ در حال حاضر پروژه هایی توسط محققان جهاد برای خودروسازی با جدیت شروع شده است که در نهایت در برخی زمینه ها به تولید داخل برسیم.

وی با بیان اینکه با بودجه هایی که از سوی صندوق توسعه و بیت رهبری به جهاددانشگاهی اختصاص یافته اقدامات خود را آغاز می کنیم، ادامه داد: تولید آی سیو و کاتالیست در دستور کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی نیاز صنعت خودروسازی به «کاتالیست» را رفع می کند

جهاد دانشگاهی نیاز صنعت خودروسازی به «کاتالیست» را رفع می کند