مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 07:202020-05-25حوادث

اورژانس های جاده ای در حال آماده باش هستند/ 28 مصدوم و 2 فوتی


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت : اورژانس های جاده ای در کنار جاده ها برای امداد رسانی هر چه سریع تر در صورت وقوع حادثه در آماده باش کامل هستند.

- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره بر حوادث دو روز اخیر گفت: وقوع تصادف زنجیره ای در اتوبان پیامبر اعظم (ص) در محدوده خاوران، منجر به مصدومیت 16 تن شده است.

فرزاد رحمانی ادامه داد: 7 مصدوم و یک فوتی در محور سرچم اردبیل، 5 مصدوم در شهرک باغمیشه تبریز و یک فوتی در محور مرند- جلفا رخ داده است که در مجموع منجر به مصدومیت 28 تن و 2 فوتی شده است.

وی افزود: حوادث رانندگی در نزدیکی شهرها اتفاق می افتد و به احتمال زیاد به دلیل مشکلات در زمان بندی سفر است که به هنگام برگشت با سبقت غیرمجاز رخ می دهد.

رحمانی با اشاره بر بارش بارش باران و خیس بودن جاده ها بیان کرد: رانندگان باید از توانمندی خودروها و پایدار بودن در پیچ جاده ها اطمینان حاصل کنند چرا که بیش از دو سوم حوادث رانندگی بر اثر خطای انسانی رخ می دهد.

وی توضیح داد: هم اکنون اورژانس های جاده ای در کنار جاده ها برای امداد رسانی سریع تر در صورت وقوع حادثه با توجه به موج بازگشت مسافران در آماده باش کامل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس های جاده ای در حال آماده باش هستند/ 28 مصدوم و 2 فوتی

اورژانس های جاده ای در حال آماده باش هستند/ 28 مصدوم و 2 فوتی