مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 07:302020-05-25سياسي

درهای ضریح حضرت معصومه(س) به زودی به روی زائران باز می شود


تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از بازگشایی ضریح حرم مطهر در آینده نزدیک خبرداد.

- درهای ضریح حضرت معصومه(س) به زودی به روی زائران باز می شود ایسنا/قم تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از بازگشایی ضریح حرم مطهر در آینده نزدیک خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی یکشنبه در آیین خطبه خوانی خادمان حرم حضرت معصومه در صحن امام رضا(ع) حرم کریمه اهل بیت، که با حضور آیات محمد یزدی رییس شورای عالی جامعه مدرسین، سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه موقت قم، سید احمد خاتمی سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی رییس دفتر رهبری در قم، مرتضی حیدری فرماندار قم و جمعی از علمای حوزه علمیه و مسئولان استانی حضور داشتند برگزار شد به مباحثی پیرامون ملاحظات بازگشایی حرم پرداخت.

وی گفت: در حادثه شوم این ویروس شرور و شیطانی و به تعبیر رهبر انقلاب این ویروس متقلب، با وجود سختی ها و خسارت هایی که داشت ولی اوج ایمان، ولایتمداری صبر و پایمردی را نشان داد.

اقدام و انجام مساوات و دلسوزی نسبت به آسیب دیدگان و همچنین امداد رسانی و مشارکت خیران، جهادگران، پرستاران، پزشکان و مدیرت عالی کشور و بویژه هدایت ها و ارشادهای رهبری در این امر قابل وصف نبود، امتیازی که دنیای درگیر با کرونا از آن بی بهره بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درهای ضریح حضرت معصومه(س) به زودی به روی زائران باز می شود

درهای ضریح حضرت معصومه(س) به زودی به روی زائران باز می شود