مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 09:452020-05-25اقتصادي

زباله های شهری چوار پس از جمع آوری به سایت( هر دراز) منتقل می شوند


رییس مرکز بهداشت شهرستان ایلام، گفت:زباله های شهری شهر چوار روزانه توسط شهرداری پس از جمع آوری به سایت هر دراز منتقل می شوند.

- امین کریمی رییس مرکز بهداشت شهرستان ایلام، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: افزایش روز افزون جمعیت شهرنشینی و گسترش ساخت و سازهای عمرانی و مرمت ساختمان ها، میزان تولید پسماند، نخاله های ساختمانی و زباله های شهری را به شکل چشمگیری افزایش داده به طوری که به یکی از بزرگترین معضلات زیست محیطی استان تبدیل شده است.

وی افزود: تخلیه پسماندهای ساختمانی و زباله های شهری در گذرگاه ها، معابر عمومی، جاده ها و بزرگ راه ها باعث پدید آمدن مناظری زشت، آلودگی های زیست محیطی، ایجاد سد معابر و به دنبال آن به وجود آمدن حوادث احتمالی و خسارات مالی به شهروندان می شود.

 رییس مرکزبهداشت شهرستان ایلام اظهار کرد: خروج نخاله ها و زباله ها به صورت غیر بهداشتی، محل های مناسبی برای زندگی انواع حشرات موذی، جوندگان و حیوانات ولگرد بوده و ساکنان هر محله و شهری را با تهدید جدی مواجه می سازد.

یکی از اولویت های کاری مرکز بهداشت حل معضلات پسماند است  وی با به اینکه حل معضلات پسماند به طور جدی یکی از اولویت های کاری این مرکز در شهر ایلام است، بیان داشت: گشت های شبانه روزی مأموران اجرایی محیط زیست و مدیریت پسماند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله های شهری چوار پس از جمع آوری به سایت( هر دراز) منتقل می شوند

زباله های شهری چوار پس از جمع آوری به سایت( هر دراز) منتقل می شوند