مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 10:502020-05-25سياسي

وقتی رییس مجلس با اکثریت قاطع آرا به ریاست برسد قوی تر عمل خواهد کرد


وقتی رییس مجلس با اکثریت قاطع آرا به ریاست برسد با پشتوانه رایی که دارد قوی تر عمل خواهد کرد.

- حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: رییس مجلس آینده باید فردی دارای سابقه کاری شفاف و از هرگونه شائبه بری باشد.

وی افزود: رییس مجلس یازدهم باید مجلس را بشناسد و لازم است برای این منظور یکی دو دوره سابقه نمایندگی را در کارنامه خود داشته باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس اظهار داشت: علاوه بر این رییس مجلس آینده باید فردی دارای سابقه مدیریت اجرایی در سطح کلان باشد و از سوی دیگر باید از پختگی لازم برای مواجهه با مشکلات بهره مند باشد.

سالک خاطرنشان کرد: رییس مجلس یازدهم باید فردی باشد که اولویت های کشور را بشناسد و دولت را برای ارائه لایحه در این مسیر ترغیب کند و طرح هایی را در مجلس توسط نمایندگان در همین راستا به تصویب برساند.

وی افزود: رییس مجلس یازدهم باید بعد نظارتی مجلس را تقویت کند که البته این کار تنها با تحقیق و تفحص و امثال آن امکان پذیر نیست بلکه باید نظارت جنبه پیشگیرانه هم داشته باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس  در پایان گفت: نمایندگان انقلابی در مجلس یازدهم باید به دور از باند و گروه و انگیزه های گروهی، باندی و حزبی و به دور از فشارها، فردی شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی رییس مجلس با اکثریت قاطع آرا به ریاست برسد قوی تر عمل خواهد کرد

وقتی رییس مجلس با اکثریت قاطع آرا به ریاست برسد قوی تر عمل خواهد کرد