مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 03:552020-05-26پزشكي

تدوین پروتکل بهداشتی بازگشایی آبدرمانی های در استان اردبیل


مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: پروتکل های بهداشتی بازگشایی آبدرمانی ها برای تصویب در ستاد استانی مقابله کرونا تدوین می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: پروتکل های بهداشتی بازگشایی آبدرمانی ها برای تصویب در ستاد استانی مقابله کرونا تدوین می شود.

نادر فلاحی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده مبنی بر تلاش برای بازگشایی آبدرمانی های استان، طی هفته جاری نسبت به تدوین پروتکل بهداشتی آب های گرم و معدنی اقدام خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی ادامه داد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و انجمن آب های درمانی با تدوین این پروتکل ها و ارائه آن به ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در زمینه بازگشایی این مراکز اقدام خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: پس از تصویب این موضوع ، فعالیت آبگرم های معدنی استان دوباره آغاز خواهد شد.

فلاحی با اشاره به همکاری خوب جامعه آبدرمانی های استان در ایام شیوع ویروس کرونا گفت: مسئولان مراکز آبدرمانی در همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا اقدام به تعطیلی مراکز خود کرده و در حال حاضر نیز آماده بازگشایی آبدرمانی ها با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین پروتکل بهداشتی بازگشایی آبدرمانی های در استان اردبیل

تدوین پروتکل بهداشتی بازگشایی آبدرمانی های در استان اردبیل