مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 05:152020-05-26سياسي

اسباب بازی خوب چه ویژگی هایی دارد؟


در این بخش قصد آشنایی و معرفی راهنمای کلی خرید اسباب بازی نوزاد را داریم که شما عزیزان بتوانید زمانی که قصد خرید اسباب بازی نوزاد دخترانه یا پسرانه را داشتید بهترین انتخاب را نیز داشته باشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام مادرآن، تعدادی از معروف ترین وسایل سرگرمی نوزاد را که معمولا خانواده ها تهیه می کنند برای شما آورده ایم.

همان طور که شما نیز می دانید وسایل سرگرمی و بازی نوزاد یکی از اصلی ترین وسایلی هستند که خانواده ها در هنگام خرید سیسمونی نوزاد و یا بعد از آن برای کودک خود تهیه می کنند.

اسباب بازی نوزاد نقش بسیار مهمی در شکل گیری هوش کودک خواهد داشت، همچنین بازی با این وسایل به توانمندی نوزاد در استفاده از انگشتان و تقویت حواس پنجگانه او کمک شایانی خواهد کرد.

اسباب بازی های نوزاد نیز مانند سایر وسایل کودک باید شامل استانداردهایی باشند که هم ارزش خرید را داشته باشند و هم خطری برای سلامت کودک ایجاد نکنند.

ویژگی های خطرناک اسباب بازی کودک: اسباب بازی نوزاد نباید از قطعات بسیار ریز تشکیل شده باشد چرا که کودکان به دلیل حس کنجکاوی ارزشمند خود سعی می کنند با دردهان گذاشتن وسایل ماهیت آنها را تشخیص دهند و اگر قطعات ریز از اسباب بازی جدا شود ممکن است باعث خفگی نوزاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسباب بازی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

اسباب بازی خوب چه ویژگی هایی دارد؟