مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 05:402020-05-26بين الملل

نیویورک تایمز دلیل خروج مزدوران غربی از لیبی را فاش کرد


روزنامه نیویورک تایمز آمریکا نوشت، دلیل عقب نشینی مزدوران غربی به مالت که ماه ژوئن وارد لیبی شده بودند به اختلاف میان آنها و فرمانده نیروهای شورشی موسوم به ارتش ملی این کشور درباره کیفیت بالگردهایی برمی گردد که این مزدوران برای کمک با خود به لیبی آورده بودند.

- روزنامه نیویورک تایمز آمریکا نوشت، دلیل عقب نشینی مزدوران غربی به مالت که ماه ژوئن وارد لیبی شده بودند به اختلاف میان آنها و فرمانده نیروهای شورشی موسوم به ارتش ملی این کشور درباره کیفیت بالگردهایی برمی گردد که این مزدوران برای کمک با خود به لیبی آورده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه نوشت، مأموریت ناموفق مزدوران –کسانی که ادعا کردند برای حفاظت از تأسیسات نفت و گاز به لیبی آمده اند- با وجودی که تنها چهار روز طول کشید اما تصویر روشنی از ماهیت درگیری های این کشور به نمایش گذاشت و نشان داد جنگ لیبی به رهبری حامیان خارجی قدرتمند عرصه ای سودآور را برای قاچاقچیان، تاجران اسلحه، مزدوران و سایر ذی نفعانی که بدون ترس از عواقب، تحریم بین المللی تسلیحاتی به لیبی را نقض می کنند، فراهم کرده است.

نیویورک تایمز نوشت، مأموریت تیم مزدور متشکل از 20 نیروی مسلح به رهبری استیو لاج، افسر سابق نیروی هوایی آفریقای جنوبی که در ارتش انگلیس نیز خدمت کرده است، نشان داد که کار آنها ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز دلیل خروج مزدوران غربی از لیبی را فاش کرد

نیویورک تایمز دلیل خروج مزدوران غربی از لیبی را فاش کرد