مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 05:452020-05-26پزشكي

کرونا انگ نیست / 85 درصد مبتلایان بدون هیچ اقدامی بهبود می یابند


معاون کل وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه ابتلا به کرونا، انگ اجتماعی یا تابو نیست، گفت: 80 تا 85 درصد مبتلایان این بیماری بدون هیچ اقدامی خوب می شوند و میزان بهبودی در موارد بستری نیز بسیار بالاست.

- کرونا "انگ" نیست / 85 درصد مبتلایان بدون هیچ اقدامی بهبود می یابند معاون کل وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه ابتلا به کرونا، انگ اجتماعی یا تابو نیست، گفت: 80 تا 85 درصد مبتلایان این بیماری بدون هیچ اقدامی خوب می شوند و میزان بهبودی در موارد بستری نیز بسیار بالاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ایرج حریرچی با اشاره به اینکه برخی ابتلای خود به کرونا را پنهان می کنند، تاکید کرد: بیماری کرونا انگ یا تابو نیست.

در برخی استان ها زمانی که کارشناسان بهداشت ما برای مراقبت به درب منازل مراجعه می کنند، افراد عنوان می کنند که چرا آمده اید و آبروی ما را در همسایه ها می برید .

این درحالیست که فرد مبتلا به کووید19 کسی است که در یک اجتماع حرکت داشته و با سرفه یا عطسه و یا دست دادن به فرد مبتلا، خودش نیز مبتلا شده است.

این انگ نیست و افراد مختلف که مبتلا می شوند قریب به اتفاق سلامت خود را به دست می آورند.

وی تاکید کرد: 80 تا 85 درصد مبتلایان این بیماری بدون هیچ اقدامی خوب می شوند، میزان بهبودی در موارد بستری نیز بسیار بالاست و وقتی هم خوب می شوند و بیماری در بدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا انگ نیست / 85 درصد مبتلایان بدون هیچ اقدامی بهبود می یابند

کرونا انگ نیست / 85 درصد مبتلایان بدون هیچ اقدامی بهبود می یابند