مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 06:152020-05-26سياسي

20 ویژگی رییس آینده مجلس شورای اسلامی


منتخب مردم سبزوار در مجلس یازدهم 20 ویژگی رییس آینده مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

- بهروز محبی نجم آبادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با بیان اینکه انتخاب هیات رییسه مجلس شورای اسلامی یکی از مسائلی است که در دو روز آینده به صورت جدی مطرح می شود، اظهار کرد: گزینه های مطرح شده افراد صالح هستند و همکاران ما باید با انتخاب اصلح یک انتخاب دقیق را رقم بزنند و شاخص هایی که در این مسئله مطرح هستند بنابراین بیشترین امتیاز باید مورد توجه قرار گیرد.

منتخب مردم سبزوار در مجلس یازدهم در خصوص ویژگی های رییس آینده مجلس شورای اسلامی، افزود: رییس مجلس شورای اسلامی باید جبهه، جنگ و جهاد را درک کرده باشد و در سنگر دفاع از ولایت نمره قبولی گرفته باشد و روحیه جهادی و مدیریت جهادی را بفهمد.

وی ادامه داد: رییس آینده مجلس شورای اسلامی باید سابقه مدیریت کلان با نمره قبولی را داشته باشد و مدیریت در بخش پژوهش و تحقیقات را تجربه کرده و تکیه بر نیروی داخلی را برای خودش اصل جدی بداند.

محبی نجم آبادی یکی از دیگر شاخص های ریاست مجلس شورای اسلامی را تسلط و تجربه مفید در امور مجلس و انجام دادن کار گروهی دانست و گفت: همچنین چهره سیاسی با اشراف بر ارتباطات بین قوا، چهره علمی، دانشگاهی و آشنا با فناوری و صنایع کشور، چهره های سیاسی مثبت، منفی، فعال،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 ویژگی رییس آینده مجلس شورای اسلامی

20 ویژگی رییس آینده مجلس شورای اسلامی