مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 07:462020-05-26دانش

پروژه 46 هزار هکتاری، فرصت اشتغال زایی را از سیستان گرفت!


حسین جهانتیغ، دبیر جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی زابل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص افتتاح طرح 46 هزار هکتاری در استان سیستان و بلوچستان گفت: - پروژه 46 هزار هکتاری، فرصت اشتغال زایی را از سیستان گرفت! دبیر جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: به کار گرفتن نیرو ها و مشاوران غیر بومی، یکی از ایرادات وارده بر پروژه آبرسانی به دشت سیستان بود که فرصت اشتغال زایی را از جوان ترین و بیکار ترین استان کشور گرفت.

حسین جهانتیغ، دبیر جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی زابل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص افتتاح طرح 46 هزار هکتاری در استان سیستان و بلوچستان گفت: اخیرا شاهد افتتاح پروژه ی عظیم 46هزار هکتاری آبیاری دشت سیستان توسط دکتر روحانی بودیم؛ پروژه ای که بار ها و بار ها افتتاح شده بود و اینک علیرغم مخالفت بسیاری از مسولین منطقه ای، باز هم افتتاح شد.

جهانتیغ افزود: مطالب جالبی در این پروژه وجود دارد از قبیل بودجه هنگفت 850 میلیون دلاری که از صندوق توسعه ملی صرف این پروژه شده است (جهت درک بزرگی این عدد اگر تعداد شهروندان سیستانی را حدود نیم میلیون نفر در نظر بگیریم و دلار را 17 هزار چیزی حدود 29 میلیون به تمامی شهروندان منطقه ی سیستان می رسید؟! این درحالی است که حتی در صورت به بهره رسیدن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه 46 هزار هکتاری، فرصت اشتغال زایی را از سیستان گرفت!

پروژه 46 هزار هکتاری، فرصت اشتغال زایی را از سیستان گرفت!