مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:452020-05-26بين الملل

چالش های رژیم صهیونیستی در مقابله با کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این برنامه با نگاهی به اعتراضات جامعه یهودیان ارتدکس اسراییل نسبت به اعمال محدودیت های ناعادلانه برای آنها توسط رژیم صهیونیستی به منظور مقابله با کرونا به بحث و بررسی وضعیت شیوع کرونا در رژیم صهیونیستی و اقداماتی .

- نقد و بررسی چالش های رژیم صهیونیستی در مقابله با ویروس کرونا در برنامه این هفته داخل اسراییل (Israel Inside) در شبکه پرس تی وی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این برنامه با نگاهی به اعتراضات جامعه یهودیان ارتدکس اسراییل نسبت به اعمال محدودیت های ناعادلانه برای آنها توسط رژیم صهیونیستی به منظور مقابله با کرونا به بحث و بررسی وضعیت شیوع کرونا در رژیم صهیونیستی و اقداماتی که این رژیم برای جلوگیری از گسترش این ویروس در دست اقدام دارد می پردازد.

در این برنامه ضمن اشاره به اعتراضات علیه تصمیم های سران این رژیم مبنی بر اعمال تبعیض علیه گروه های مختلف در اسراییل و حمایت از یهودیان سکولار، سابقه رژیم صهیونیستی در سرکوب یهودیان فوق ارتدکس و استانداردهای دوگانه این رژیم در مقابله با کرونا و سخت گیری های بیش از حد در برخی از مناطق مورد نقد و تبادل نظر قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های رژیم صهیونیستی در مقابله با کرونا

چالش های رژیم صهیونیستی در مقابله با کرونا