مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:462020-05-26اقتصادي

چهار میلیارد ریال زکات فطریه در استان سمنان جمع آوری شد


مدیرکل کمیته امداد سمنان از جمع آوری چهار میلیارد ریال زکات فطریه در استان سمنان خبر داد.

- مدیرکل کمیته امداد سمنان با اشاره به جمع آوری چهار میلیارد ریال زکات فطریه در استان سمنان، گفت: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت شهروندان پرداخت زکات فطره بر بستر الکترونیک مهیا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، محسن مسعودیان راد با اشاره به آمار اولیه از جمع آوری زکات فطریه و کفاره گفت: تاکنون چهار میلیارد و 706 میلیون و 984 هزار ریال زکات فطریه در استان سمنان جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه 393 میلیون و 545 هزار ریال از این مبلغ مربوط به فطریه سادات است، افزود: چهار میلیارد و 313 میلیون و 984 هزار ریال آن مربوط به فطریه عام است.

مدیرکل کمیته امداد سمنان با اشاره به اینکه در این مدت یک میلیارد و 699 میلیون و 12 هزار ریال کفاره غیر عمد و 56 میلیون و 900 هزار ریال کفاره عمد جمع آوری شده است، خاطرنشان کرد: برای جمع آوری فطریه در استان 319 پایگاه در نظر گرفته و علاوه بر برپایی این پایگاه ها در روز عید فطر، 70 هزار پاکت پول هم بین مردم برای دریافت فطریه توزیع شد.

مسعودیان راد با تأکید بر اینکه در سال گذشته 863 میلیون تومان زکات در قالب زکات فطریه عام و سادات در استان سمنان جمع آوری شد، بیان کرد: 434 میلیون تومان در قالب کفاره عمد و غیر عمد نیز در این مدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار میلیارد ریال زکات فطریه در استان سمنان جمع آوری شد

چهار میلیارد ریال زکات فطریه در استان سمنان جمع آوری شد