مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 11:262020-05-26ورزشي

معرفی 13 آکادمی برتر فوتبال ایران به فیفا


رییس کمیته فنی و توسعه فوتبال از دیدار مجازی خودش و اکبر محمدی، رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با دو نماینده از فیفا خبر داد.

- ، مرتضی محصص اظهار داشت: امروز (سه شنبه) به همراه اکبر محمدی، رییس کمیته جوانان با اریخ روته مولر و کوین استوارت، دو نماینده از فیفا صحبت کردیم.

در ارتباطی که به صورت تماس ویدیویی بود، درخصوص برنامه استعدادیابی، کیفیت آکادمی فوتبال در ایران و کشف استعدادها به بحث و بررسی پرداختیم.

در واقع درخواست فیفا از فدراسیون فوتبال ایران این است که 13 آکادمی برتر حاضر در ایران به فدراسیون جهانی فوتبال معرفی شود.

وی ادامه داد: فیفا می خواهد از این 13 آکادمی، سه آکادمی در سطح بسیار بالا و فوق العاده را معرفی کنیم، 10 آکادمی باقیمانده نیز باید به مرور زمان پیشرفت داشته باشند و گزارش های دقیق آن به این فدراسیون ارسال شود.

پس از اعلام آکادمی ها، قرار است با شرکت بلژیکی مد نظر فیفا که به ارزیابی کیفیت فنی استعدادیابی و آکادمی ها می پردازد، همکاری داشته باشیم تا در این زمینه بتوانیم بیش از گذشته رشد داشته باشیم.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: فردا هم به همراه محمدی با لاسلو، مدیر فوتبال پایه AFC ارتباط ویدیویی خواهیم داشت تا درخصوص طرح پیشرفت فوتبال جوانان آسیا صحبت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 13 آکادمی برتر فوتبال ایران به فیفا

معرفی 13 آکادمی برتر فوتبال ایران به فیفا