مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 13:302020-05-26اقتصادي

جذب 80 درصد تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: 80 درصد تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان جذب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، سید حفیظ الله فاضلی گفت: از مجموع 431میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار توسعه اشتغال روستایی و عشایری در نظر گرفته شده برای استان تاکنون بیش از 80درصد معادل 350 میلیارد تومان آن جذب شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این میزان اعتبار فرصتی برای اجرای 5 هزار و 140 طرح و ایجاد اشتغال برای 8 هزار و 300 نفر در استان است.

وی اظهار کرد: این میزان اعتبار سهم نهادهای حمایتی کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر دستگاه های اجرایی مثل، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی است.

فاضلی با بیان اینکه میزان تسهیلات دستگاه های اجرایی به غیر از  نهادهای غیرحمایتی مبلغ 360 میلیارد تومان است، افزود: از این مبلغ اعتبار تا کنون به تعداد دو هزار و 699 طرح مبلغ 280 میلیارد تومان و اشتغال برای 5 هزار و 709 نفر تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: از کل اعتبار  347 میلیارد تومانی جذب شده در تسهیلات عشایری و روستایی مبلغ 248 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 80 درصد تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان

جذب 80 درصد تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان