مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 18:302020-05-26سياسي

هیأت رییسه مجلس باید تجلی اراده کل نمایندگان باشد نه تحمیل گر نظرات فردی


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای هیأت رییسه و به خصوص رییس مجلس نماد و تجلی اراده تمام نمایندگان هستند و باید از تحمیل خواسته های شخصی و جناحی پرهیز کنند.

- احمد علیرضا بیگی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز رعایت آیین نامه داخلی و تسهیل امور داخلی را از وظایف هیأت رییسه و رییس مجلس عنوان کرد و  اظه: هیات رییسه مجلس بر اساس سوگندی که یاد کرده اند، تجلی اراده نمایندگان به عنوان وکلای ملت هستند و باید از تحمیل خواسته ها و نظرات شخصی و جناحی خود اجتناب کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: هیأت رییسه و رییس مجلس همچنین باید امانت دار آرای نمایندگان و مدافع حقوق ملت باشند، موضوعی که در مجلس دهم متاسفانه چه در مباحث منطقه ای مانند حادثه قطار تبریز - مشهد و چه موضوعات کلان و کشوری مانند گران شدن بنزین و بسیاری دیگر از موارد طرح شده در صحن مجلس به دفعات از سوی رییس و هیأت رییسه مجلس نقض شد.

منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو از مجلس یازدهم به عنوان نمودی از نیروهای انقلابی، متعهد و دلسوز کشور یاد کرد و افزود: انتخاب طیف گسترده ای از نمایندگان این دوره نتیجه گله مندی و بی اعتمادی عامه جامعه نسبت به دولت و نمایندگان سابق مجلس بوده و باید در دور جدید مجلس به این موضوع توجه جدی شود که عملکرد ضعیف دولت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت رییسه مجلس باید تجلی اراده کل نمایندگان باشد نه تحمیل گر نظرات فردی

هیأت رییسه مجلس باید تجلی اراده کل نمایندگان باشد نه تحمیل گر نظرات فردی