مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 02:552020-05-26اجتماعي

700دانش آموز با نیاز ویژه در پویش دقیقه ای برای سلامتی شرکت کردند


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از شرکت 700 دانش آموز در پویش دقیقه ای برای سلامتی در مدارس مجازی با نیازهای ویژه استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خلیل رنجبر صبح امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، با برشمردن ورزش بعنوان پدیده ای اجتماعی که نقش مهمی در هدایت و شکوفایی استعدادها دارد، گفت: زمینه سازی دستیابی به اهداف مرتبط با سلامت در مدارس مجازی برای دانش آموزان دختر و پسر با نیازهای ویژه استان فراهم شده است.

وی با اشاره به ضرورت توجه به فعالیت بدنی و اجرای برنامه های پیشگیری از کم تحرکی دانش آموزان، اظهار داشت: فعالیت های ورزشی باید متناسب با سن و جنسیت دانش آموز باشد، قابلیت تمرین در محیط خانه را داشته باشد و سیستم ایمنی بدن دانش آموزان را تقویت کند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان با بیان اینکه فضای مجازی می تواند یک محیط آموزشی مناسب برای ترویج سبک زندگی سالم، توسعه رشد جسمانی، فردی و اجتماعی باشد، افزود: به منظور گسترش ورزش، ایجاد انگیزه و حفظ نشاط و شادابی دانش آموزان درس تربیت بدنی به عنوان جزیی لاینفک از نظام آموزش و پرورش مانند سایر دروس در ایام تعطیلات در مدارس مجازی مورد توجه است.

رنجبر با بیان اینکه گستره ورزش تنها محدود به سلامت و شادابی جسم نیست، ادامه داد: انجام فعالیت های منظم و مستمر ورزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700دانش آموز با نیاز ویژه در پویش دقیقه ای برای سلامتی شرکت کردند

700دانش آموز با نیاز ویژه در پویش دقیقه ای برای سلامتی شرکت کردند