مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 05:202020-05-27اقتصادي

افزایش 5 تنی پسماندهای عفونی در ساوه همزمان با شیوع کرونا


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساوه گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا، تولید پسماندعفونی در این شهر به حدود 18 تا 20 تن در ماه (اسفند ماه سال گذشته و فروردین امسال ) رسید که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 5 تا 6 تن افزایش نشان می دهد.

- عظیم توسلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: از روزهای ابتدایی شیوع ویروس منحوس کرونا سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساوه  اقدام به گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری و  مراکز پر تردد مانند پارک ها، مراکز درمانی، ادارات، مغازه ها، رستوران ها، سوپرمارکت ها در نقاط مختلف به ویژه هسته مرکزی  این شهر کرد.

وی افزود: این مهم در چند نوبت شبانه روز با بهره مندی از 8 دستگاه خودرو و مصرف 15 تا 20 هزار لیتر آب ژاول اهدایی از سوی جمعیت هلال احمرساوه و با مشارکت گروه های جهادی انجام و این مهم همچنان تا شکست این ویروس ادامه دارد.

مدیریت پسماند شهرداری ساوه همچنین از برگزاری سه رزمایش بزرگ مدافعان سلامت با هدف ضدعفونی پارک ها، بوستان ها و معابر سطح شهر ساوه به همت جهادگران معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه ساوه و با مشارکت سازمان مدیریت پسماند و آتش نشانی شهرداری و هلال احمر شهر ساوه خبر داد و بیان کرد: برای برگزاری مجدد این رزمایش آمادگی لازم وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 5 تنی پسماندهای عفونی در ساوه همزمان با شیوع کرونا

افزایش 5 تنی پسماندهای عفونی در ساوه همزمان با شیوع کرونا