مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 08:202020-05-27فرهنگي

پاسخی به اعتراض چند کارگردان تئاتر/ «همه چیز براساس قرارداد است»


در حالی که برخی هنرمندان تئاتر معتقدند پخش فیلم ـ تئاترهای آن ها بدون اطلاع شان انحام شده، مدیران سامانه های vod تاکید دارند همه چیز براساس قرارداد پیش رفته است.

- پاسخی به اعتراض چند کارگردان تئاتر/ همه چیز براساس قرارداد است در حالی که برخی هنرمندان تئاتر معتقدند پخش فیلم ـ تئاترهای آن ها بدون اطلاع شان انحام شده، مدیران سامانه های vod تاکید دارند همه چیز براساس قرارداد پیش رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی انتشار گزارشی با عنوان تئاترهایی که بی خبر فروخته می شود! در این خبرگزاری و انتقاد تعدادی کارگردان از اینکه فیلم تئاتر آثارشان بدون اطلاع و بدون کسب هیچ درآمدی در سامانه های اینترنتی پخش شده است، سراغ مدیران دو مرکز موسیقی بتهوون و سایت تیوال رفتیم تا جزییات بیشتری را از چکونگی انتشار و فروش این آثار جویا شویم.

ابتدا محمد عمروآبادی، مدیر سایت تیوال که آثار عرضه شده از سوی مرکز بتهوون و نیز سایت فیلمیو را در vod تازه تاسیس خود به فروش می رساند در پاسخ به اینکه این آثار را چطور تهیه کرده و عرضه می کند؟ به ایسنا گفت: ما از نیمه دوم سال گذشته تصمیم به گسترش کار خود در سایت تیوال داشتیم و می خواستیم امکان پخش فیلم تئاترها، برگزاری نشست و کارگاه آنلاین و امکان اجرای زنده تئاتر را فراهم کنیم که بر همین اساس از 10 اردیبهشت ماه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخی به اعتراض چند کارگردان تئاتر/ «همه چیز براساس قرارداد است»

پاسخی به اعتراض چند کارگردان تئاتر/ «همه چیز براساس قرارداد است»