مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 08:282020-05-27پزشكي

ابزاری که سطح استرس را با بررسی سیگنال های پوست تشخیص می دهد


گروهی از پژوهشگران سوئدی و انگلیسی، ابزاری ابداع کرده اند که می تواند با بررسی سیگنال های پوست بدن، سطح استرس را تشخیص دهد.

- گروهی از پژوهشگران سوئدی و انگلیسی، ابزاری ابداع کرده اند که می تواند با بررسی سیگنال های پوست بدن، سطح استرس را تشخیص دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نوروساینس نیوز، ابزار هوشمندی که سیگنال های الکتریکی پوست را اندازه گیری می کنند، این قابلیت را دارند که سطح استرس کاربر را بررسی کنند، به عملکرد ورزشی او کمک کنند و به ردیابی احساسات او بپردازند.

گروهی متشکل از پژوهشگران سوئدی و انگلیسی، روش جدیدی برای بررسی سیگنال های بیولوژیکی پوست ابداع کرده اند.

سیستمی که پژوهشگران ابداع کرده اند، با استفاده از یک ابزار پوشیدنی که یک شتاب سنج را شامل می شود، اطلاعات به دست آمده را در قالب تصاویر مارپیچ رنگارنگ، روی تلفن همراه نمایش می دهد.

نخستین نمونه این سیستم موسوم به افکتیو هلث (Affective Health)، توسط پژوهشگرانی ابداع شده است که در حوزه تعامل میان انسان و رایانه کار می کنند و در پی ابداع فناوری های رایانه ای جدیدی هستند که می توانند اطلاعات به دست آمده را روی تلفن همراه هوشمند ارائه دهند.

دکتر پدرو سانچز (Pedro Sanches)، پژوهشگر ارشد این پروژه گفت: بدن ما، طیف گسترده ای از سیگنال ها را منتشر می کند که قابل اندازه گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابزاری که سطح استرس را با بررسی سیگنال های پوست تشخیص می دهد

ابزاری که سطح استرس را با بررسی سیگنال های پوست تشخیص می دهد