مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 09:492020-05-27سياسي

ثبت نام موکب داران اربعین حسینی آغاز شد


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام گفت: ثبت نام از متقاضیان دریافت پروانه موکب داری برای ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی در سال 99 همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

- سید محمد علوی فر در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه ثبت درخواست صدور و تمدید پروانه موکب داری ایام اربعین حسینی سال جاری از روز سه شنبه 6 خرداماه در کشور آغاز شده ، اظهار کرد: مطابق دستورالعمل کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی کشور، متقاضیان راه اندازی موکب در استان می توانند با مراجعه به سامانه موکبداران به آدرس الکترونیکی www.

mokeb.

trii.

ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

رییس کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی استان ایلام در ادامه با تاکید بر ضرورت تمدید پروانه موکب هایی که سال گذشته در اربعین حسینی فعالیت داشته اند، یادآور شد: مراجعه حضوری به کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه استان برای تمدید پروانه سال گذشته برای موکبدارانی که سابقه دریافت پروانه دارند الزامی نیست و امورات مربوط به تمدید پروانه با تایید استان از طریق سامانه در مرکز انجام خواهد شد.

علوی فر ادامه داد: متقاضیانی که درخواست راه اندازی موکب جدید دارند بعد از مراجعه به سامانه و بارگذاری اطلاعات خود در راستای ادامه روند صدور مجوز و صحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام موکب داران اربعین حسینی آغاز شد

ثبت نام موکب داران اربعین حسینی آغاز شد