مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 10:202020-05-27سياسي

کرونا خانواده ها را نسبت به آسیب های اجتماعی فرزندان خود حساس تر کرده است


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: کرونا خانواده ها را نسبت به آسیب های اجتماعی فرزندان خود حساس تر کرده است.

- ایسنا/خراسان شمالی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: کرونا خانواده ها را نسبت به آسیب های اجتماعی فرزندان خود حساس تر کرده است.

سعید آیتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه ویروس کرونا سبب شده تا دانش آموزان و دانشجویان در منزل باقی بمانند، اظهارکرد: این امر سبب شده تا خانواده ها نسبت به فرزندان خود که احیانا در معرض آسیب مواد مخدر قرار گرفته حساس تر شوند و بیشتر مراقب آن ها باشند.

وی افزود: این امر سبب شده است تا خانواده ها فرزندان خود را که در معرض آسیب مواد مخدر قرار دارند، بیشتر تحت کنترل قرار دهند.

آیتی با اشاره به اجرای طرح یاری گران زندگی در مدارس استان ادامه داد: یکی از اهداف مهم اجرای این طرح، آگاه سازی والدین نسبت به مواد مخدر و آسیب های اجتماعی در کمین دانش آموزان است.

وی تصریح کرد: این طرح با شیوع ویروس کرونا متوقف شد اما دوباره با بازگشایی مدارس، طرح مذکور اجرایی خواهد شد.

این مقام مسئول در ارتباط با خرده فروشان مواد مخدر فعال در اطراف مراکز آموزشی گفت: اولویت دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر، جمع آوری خرده فروشان اطراف مراکز آموزشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا خانواده ها را نسبت به آسیب های اجتماعی فرزندان خود حساس تر کرده است

کرونا خانواده ها را نسبت به آسیب های اجتماعی فرزندان خود حساس تر کرده است