مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 10:502020-05-27سياسي

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «آب هرگز نمی میرد» در همدان


رییس سازمان بسیج هنرمندان استان همدان گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی «آب هرگز نمی میرد» روز 13 تیرماه در همدان برگزار می شود.

- رسول کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: مسابقه بزرگ کتابخوانی آب هرگز نمی میرد به همت سازمان بسیج هنرمندان استان همدان و با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری شهید همدانی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، شهرداری، سازمان فضای مجازی بسیج و با همکاری کتابفروشی رواق و کتابخانه تخصصی دفاع مقدس استان همدان برگزار می شود.

وی گفت: همشهریان و عموم مردم می تواند کتاب ارزشمند آب هرگز نمی میرد را از کتابفروشی رواق در میدان پژوهش، ورودی دانشکده علوم دانشگاه بوعلی، کتابخانه تخصصی دفاع مقدس روبروی استانداری همدان دریافت کنند.

رییس سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با باین اینکه همچنین فایل pdf کتاب از طریق نرم افزار کتابراه و یا طاقچه در دسترس است افزود: ثبت سفارش غیرحضوری این کتاب نیز از طریق اپلیکیشن بقالک، به آدرس (baghalak.

ir 08138325866) برای خدمت رسانی به مردم شریف همدان درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه فروش این کتاب با بیش از 50 درصد تخفیف خواهد بود، زمان برگزاری مسابقه را 13 تیرماه مصادف با ایام دهه کرامت دانست و افزود: شیوه برگزاری مسابقه نیز با مراجعه به سایت هفت هنر به آدرس 7honar-h


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «آب هرگز نمی میرد» در همدان

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «آب هرگز نمی میرد» در همدان