مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 03:352020-05-28سياسي

مواسات باید به گفتمان رایج جامعه تبدیل شود


نماینده ولی فقیه در استان البرز بابیان اینکه رزمایش مواسات برای امت آخرالزمان فضایلی در پیش دارد، گفت: مواسات باید به گفتمان رایج جامعه تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی شامگاه گذشته در جریان برگزاری مرحله سوم رزمایش مواسات و همدلی که با توزیع بیش از 40 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا در استان همراه بود، گفت: امسال فرصت دیگری برای بندگی خدا به شکل دیگری فراهم شد تا اهل ایمان کمک های مؤمنانه خودشان را بیشتر و هدفمندتر انجام دهند و یک منظره و صحنه بدیعی را جلوه گر باشند و نشان دهند.

وی در ادامه افزود: این حرکت عظیم مردمی به دنیا نشان داد که فرهنگ غنی اهل بیت علیهم السلام تا چه مقدار می تواند به جهات انسانی بشر توجه داشته باشد و تربیت شدگان این مکتب به بعد انسانی و حقوق انسان ها و مواردی ازاین دست چگونه ملتزم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه در رابطه با این موضوع مکاتب دیگر اغلب صحبت می کنند و شعار می دهند، گفت: در مقام عمل و اقدام اسلام به طور عام و شیعه به طور ویژه تر جلوتر هستند.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه بیشتر خدمات این رزمایش از منابع مردمی بود و این قابل تقدیر است، افزود: البته دستگاه ها به کمک آمده و سازمان دهی کردند و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواسات باید به گفتمان رایج جامعه تبدیل شود

مواسات باید به گفتمان رایج جامعه تبدیل شود