مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 07:202020-05-28سياسي

ترویج وقف های مشارکتی عاملی مهم در رفع نیازهای جامعه است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: ترویج وقف های مشارکتی عاملی مهم در رفع نیازها و مشکلات جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی ستوده پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد استانی هماهنگی وقف مشارکتی بر لزوم ترویج و نهادینه کردن فرهنگ وقف در جامعه تاکید کرد و با تشریح اهمیت وقف و نقش آن در جامعه، بیان کرد: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ وقف در جامعه نیازمند همکاری و تعامل بیش از پیش دستگاه های اجرایی و مشارکت اقشار مختلف مردم است.

وی بر لزوم تهیه و تدوین برنامه منسجم و اصولی برای ترویج فرهنگ وقف در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: با نهادینه کردن فرهنگ وقف مشارکتی، بسیاری از مشکلات موجود در جامعه رفع خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل سنت حسنه وقف را میراث ماندگار و جاودان ائمه اطهار برای بشریت برشمرد و افزود: وقف در تاریخ ملت ایران می درخشد و از زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون وقف های بسیاری از سوی خیران و نیکوکاران در جامعه به وقوع پیوسته است.

ستوده بر لزوم همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط برای برگزاری مطلوب برنامه های در نظر گرفته شده در خصوص تحقق وقف مشارکتی تاکید کرد و افزود: وقف و موقوفات در رشد فرهنگی، اجتماعی و دینی جامعه نقش بسزایی دارد و انتظار می رود همکاری و هم افزایی همه جانبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج وقف های مشارکتی عاملی مهم در رفع نیازهای جامعه است

ترویج وقف های مشارکتی عاملی مهم در رفع نیازهای جامعه است