مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 09:302020-05-28سياسي

آزادی 1427 زندانی در استان اصفهان


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با آزادی 1427 نفر موافقت شده و پس از طی مراحل قانونی این تعداد زندانی از زندان های سراسر استان آزاد و به آغوش خانواده و اجتماع باز گشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، محمدرضا حبیبی اظهار داشت: در اجرای فوری و به موقع دستورالعمل ریاست قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف زندانیانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا به مرخصی اعزام شده بودند، دستور تشکیل کمیسیون عفو در تمامی حوزه های قضایی صادر و با جمع آوری کلیه گزارشات مربوطه و طرح آن در کمیسیون عفو و بخشودگی مرکز استان، پیشنهاد عفو 1834 نفر زندانی واجد شرایط و مشمول بخشنامه یاد شده به قوه قضاییه منعکس شد.

رییس کل دادگستری استان اصفهان افزود: از این تعداد با آزادی 1427 نفر موافقت شده و پس از طی مراحل قانونی این تعداد زندانی از زندان های سراسر استان آزاد و به آغوش خانواده و اجتماع باز گشتند.

وی خاطرنشان ساخت: این افراد مشمول استفاده شرایطی همچون آزادی مشروط، تعلیق و تبدیل و تعویق اجرای مجازات، واجدان شرایط عفو در کمیسیون عفو، مرخصی پایان دوره، زندانیان آزاد شده از محکومیت های مالی، جزای نقدی و رد مال با بهره گیری از تقسیط و دیگر راهکارهای قانونی و تخفیف و تبدیل قرارهای منتهی به آزادی شده و از زندان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 1427 زندانی در استان اصفهان

آزادی 1427 زندانی در استان اصفهان