مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 13:002020-05-28سياسي

جابجایی مدیران نباید به جایگاه روابط عمومی ها آُسیب برساند


مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: تثبیت و تقویت جایگاه روابط عمومی دستگاهها ضروری است تا جابجایی مدیران به این جایگاه آسیب نرساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی ظهر پنجشنبه مراسمی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، عیسی قبادی معاون اقتصادی استانداری، احمدپور فرماندار آبیک، علیرضایی فرماندار آوج، شفیعی فرماندار قزوین، مدیران کل بهزیستی، آموزش و پرورش، رییس دانشگاه علوم پزشکی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، در یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کاسپین قزوین برگزار شد.

سید حسین بی نیاز در این مراسم گفت: توجه به عرصه اطلاع رسانی از سوی استاندار در این شرایط بسیار ارزشمند است و انگیزه خدمت در افراد فعال این عرصه را دوچندان می کند.

وی بیان کرد: فعالان عرصه روابط عمومی ها با تحمل سختی ها و مشکلات فراوان همچنان در انجام رسالت حساس خود با انگیزه کار می کنند اما انتظار می رود مدیران نیز در حمایت از این جایگاه همت بیشتری کنند.

بی نیاز تصریح کرد: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری، نیروی انسانی متخصص و ماهر و تقویت جایگاه روابط عمومی از مهمترین چالش هایی است که باید برای حل آن تدبیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی مدیران نباید به جایگاه روابط عمومی ها آُسیب برساند

جابجایی مدیران نباید به جایگاه روابط عمومی ها آُسیب برساند